به بهانه اكران فيلم ضد اسلامي «زندگي محمد رسول اسلام (ص)»؛

كاسه ساز:بي حرمتي به پيامبر بزرگوار اسلام (ص) بي حرمتي به تمام بشريت است

بايد فيلمسازان مسلمان جهان در خصوص ساخت اين فيلم ضد مذهبي و اسلامي به پا خيزند و جهان غرب و فيلمسازان اين اثر را مورد لعنت و نفرين خود قرار دهند.

حبيب الله كاسه ساز،تهيه كننده سينما در خصوص ساخته شدن فيلمي توهين آميز درباره پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد (ص) در گفتگو به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: من اين فيلم را نديده ام و فقط جزئياتي از آن را خوانده ام،اما آن چيزي كه مهم است بي حرمتي به پيامبر بزرگوار اسلام (ص) بي حرمتي به همه بشريت است.
وي افزود:بايد فيلمسازان مسلمان جهان و نيز فيلمسازان مسلمان مصري لب به اعتراض گشوده و با همكاري يكديگر نگاتيوهاي آن را پيدا كرده و آنها را براي هميشه بسوزانند.
كاسه ساز تصريح كرد:اين بي حرمتي نبايد بي جواب بماند و عوامل و دست اندركاران اين فيلم سينمايي بايد مورد نفرين و لعنت هنرمندان مسلمان دنيا قرار گيرد.
وي با اشاره به آزادي فيلمسازان غربي اظهار داشت:معتقدم اين آزادي كه به فيلمسازان در دنيا و به خصوص فيلمسازان غربي داده مي‌شود را بايد زير سوال برد و همه آنها را خيانت كاراني بزرگ به بشريت دانست.
اين تهيه كننده افزود:اميدوارم مقابله جدي با سازندگان فيلم "زندگي محمد رسول اسلام (ص) "در جهان اسلام صورت گيرد تا هر چه زودتر از پخش شدن فيلم و نگاتيوهاي آن جلوگيري به عمل آيد.
كاسه ساز با اشاره به شرايط فعلي كشور مصر تصريح كرد:شايد اين فيلم در زمان حكومت مبارك ساخته شده و در حال حاضر از ديروز در سينماهاي آمريكا به نمايش درآمده است والا شرايط فعلي مصر اجازه ساخت چنين اثري را نمي‌دهد.
وي خاطرنشان كرد:بايد فيلمسازان مسلمان مصري هرچه زودتر اعتراض خود را به  گوش ابرقدرت هاي دنيا به خصوص فيلمسازان غربي رسانده و آنها را مورد لعنت خود قرار دهند./ه
برچسب ها: بیحرمتی ، پیامبر ، بزرگوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار