ادامه بازداشت گسترده فعالان سیاسی در عربستان

بازداشت گسترده فعالان سیاسی معترض در عربستان سعودی ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ،حمزه الحسن کارشناس سیاسی عربستانی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم از لندن درباره تشدید سرکوبگری های رژیم آل سعود در عربستان گفت: مقامات رژیم آل سعود تلاش می کنند از اوضاع واقعی در عربستان فرار کنند به این دلیل تحرکات جاری در این کشور و فعالان سیاسی عربستانی را متهم می کنند به دنبال اجرای اهداف طرف های خارجی در این کشور هستند.

وی افزود: مقامات سعودی ذهن عقب مانده ای دارند و نمی خواهند به مسئولیت های خود در برابر حقوق شهروندان عربستانی اعتراف کنند. نیروهای امنیتی به سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردمی ادامه می دهند. دیروز نیروهای آل سعود وارد شهر عوامیه شدند و با تیراندازی یک فرد را به قتل رساندند.خودروهای زرهپوش سعودی وارد شهرها می شوند و به سوی مردم تیراندازی می کنند.

وی اضافه کرد: بازداشت های گسترده در این کشور ادامه دارد. بسیاری از عربستانی ها به دلیل بیان نظرات خود در پایگاه های اینترنتی اجتماعی بازداشت و زندانی شدند. هیچ آزادی بیانی در عربستان وجود ندارد. رژیم با بازداشت مردم هیچ شجاعتی از خود نشان می دهد بلکه این شجاعت و شهامت از سوی مردم عربستان است که محدودیت های رژیم را زیرپا گذاشته اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار