چهار هزار و 800 نفر از کارآموزان مهارت و صلاحیت حرفه ‌ای استان در ۲۴۴حرفه در آزمون کتبی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ‌ای به صورت هماهنگ از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ‌ای برگزار می ‌شود، اظهار کرد: این آزمون در قالب کارآموزان مراکز آموزشی، آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی، کارگران و شاغلان بخش صنعت ساختمان در شش حرفه همسان و 238 حرفه غیر‌همسان در 9 حوزه امتحانی، در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد.

حسین خوشایند درارتباط با تعداد ثبت نام ‌کنندگان در این آزمون تصریح کرد: از مجموع چهار هزار و 837 نفر شرکت کننده، یک‌هزار و 966 نفر مرد و دو هزار و 781 نفر زن در آزمون شرکت کرده‌‌اند.

وی در ارتباط با نحوه اعلام نتایج آزمون‌های ادواری افزود: نتایج این آزمون 25 شهریور‌‌ماه از طریق مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های آزاد اعلام می ‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ‌ای خراسان جنوبی همچنین گفت : تعداد مراکز آموزشی از چهار مرکز در سال 84 به 16 مرکز افزایش پیدا کرده که این موضوع سبب افزایش تعداد کارگاه‌های آموزشی از 14 کارگاه به 110 کارگاه در همین زمان شده است.

خوشایندادامه داد: در این مدت زیربنای مراکز آموزشی از 6 هزار و 152 مترمربع در سال 84 به 29 هزار و 196 مترمربع افزایش یافته است./س

برچسب ها: رشد ، مراکز ، فنی ، و ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.