مدل 1806 Aspire One D270 از مینی‌لپ‌تاپ‌های پرمخاطب این برند در بازار داخلی است

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران مدل 1806 Aspire One D270 از مینی‌لپ‌تاپ‌های پرمخاطب این برند در بازار داخلی است كه توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب كرده است. این مینی لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel N2600 Atom 1.6 GHz، رم یك گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسكی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت و... است.

D270 به یک صفحه نمایش 1/10 اینچی LED مجهز است. این صفحه نمایش دارای دقت 600×1024 است که برای نت‌بوک‌های 1/10 اینچی، دقت استانداردی محسوب می‌شود. متاسفانه زوایای دید این صفحه نمایش بسیار محدود است و با کمی تغییر در زاویه دید تغییر چشمگیری در رنگ‌های تولید شده مشاهده خواهید کرد. در عوض روشنایی این صفحه نمایش بسیار بالاست. یکی از نقاط قوت این دستگاه، وجود یک روکش مات روی صفحه نمایش آن است. این روکش مات در کنار روشنایی بسیار بالای صفحه نمایش، به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی با نت‌بوک خود در فضاهای خارجی یا در زیر تابش نور آفتاب کار کنند.


D270 از لحاظ پورت‌ها نیز بسیار ساده بوده و حداقل امکانات مورد نیاز را ارائه می‌دهد. خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، سه عدد پورتUSB 2.0، ورودی و خروجی صوتی، پورت شبکه 10/100 و یک کارتخوان، دو طرف دستگاه را کاملا اشغال می‌کنند. برای ارتباط بی‌سیم نیز، Acer این لپ‌تاپ را به Broadcom 802.11n W-Fi مجهز کرده است. یکی از مهم‌ترین معیارها برای خریداران نت‌بوک‌های کوچک 1/10 اینچی، میزان شارژدهی باتری آنها است.

ACER همراه D270 یک باتری 6 سلولی قرار داده است. به طور كلی طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، تجهیز به صفحه نمایش با روشنایی بالا و روکش مات، تجهیز به باتری با شارژ دهی بسیار بالا و... از نقاط قوت این مینی لپ‌تاپ است. مینی لپ‌تاپ مذكور با قیمتی در حدود 640 تا 670 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

برچسب ها: لب تاپ ، بازار ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار