نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در هفته‌های اخیر، غیرکارشناسی و عجولانه بوده و مسائل اخیر بازار ارز و سکه متوجه بانک مرکزی است.



حسین محمدزاده در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: در جلسه امروز، دلایل متعدد نوسانات اخیر بازار ارز و سکه بررسی شد و وزیر اقتصاد نیز برخی از دلایل نمایندگان مجلس در این زمینه را پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنابر درخواست نمایندگان مجلس، این جلسات به صورت غیر علنی برگزار شد و نمایندگان کمیسیون‌های مختلف، به ‌ویژه کمیسیون اقتصادی گزارش‌های بسیار دقیقی را در این جلسه در رابطه با مشکلات اخیر ارائه کردند.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نوسانات اخیر بازار ارز و سکه، به لحاظ روحی و روانی فشار بسیار زیادی را به مردم وارد کرده و از سوی دیگر سبب رشد تقاضای کاذب در بازار شده است، بنابراین نیازمند این هستیم که تصمیماتی به صورت ضرب‌الاجل اتخاذ شود.

محمدزاده افزود: سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در هفته‌های اخیر، غیر کارشناسی و عجولانه بوده است و دفاعی نیز در این زمینه وجود ندارد، زیرا بانک مرکزی در ماه‌های اخیر برخی از رویه‌های خود را تغییر داده و مشکلات امروز اقتصادی در واقع حاصل همان تغییر رویه‌ها است.

وی ادامه داد: تمام مشکلات اقتصادی را نباید صرفاً براساس تحریم‌های صورت گرفته توجیه کرد، در مسائل اخیر بازار ارز و سکه، بیشتر مشکلات متوجه بانک مرکزی و سیاست‌های غلطی است که در پیش گرفته است.

نماینده مردم درگز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدوارم حاصل تمام این جلسات، از سویی بازگشت ثبات به بازار ارز باشد و از سوی دیگر، میزان هم‌گرایی میان دولت و مجلس در نتیجه این جلسات افزایش پیدا کند.


برچسب ها: نماینده ، مردم ، درگز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.