تعطیلی تنها جایگاه سوخت دهستان رمشک مردم را مجبور کرده تا برای تهیه بنزین به سیستان و بلوچستان بروند.

به گزارش خبرگار باشگاه خبرنگاران از کرمان  ، تنها جایگاه عرضه سوخت این دهستان که بیش از یک سال و نیم از تعطیلی آن می گذرد ، به علت فرسودگی ، مشکلات مخابراتی و ماهواره ای برای کارتی شدن آن بعد از  هدفمندی یارانه ها ، مردم را با مشکل مواجه کرده است.

دهیار رمشک  گفت: فرسودگی دستگاه ، قدیمی بودن ، و مشکلات مخابراتی و ماهواره ای برای کارتی شدن این جایگاه سوخت ، از مهمترین علل تعطیلی این جایگاه است.

محمد رمشکی افزود: با تعطیلی این جایگاه مردم بخصوص رانندگان در این دهستان با مشکلاتی مواجه هستند.

مسئول جایگاه پمپ بنزین رمشک گفت: این جایگاه بعد از شمس آباد قدیمی ترین جایگاه در منطقه ی جنوب است بطوریکه در گذشته از نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برای تهیه بنزین به این پمپ مراجعه می کردند.

پردل رئیسی خاطرنشان کرد: این مشکل یاری بیشتر مسئولین مربوطه را می طلبد.

تعدادی از رانندگان نیز در خصوص مشکلات خود گفتند: برای تهیه بنزین به پمپ تمگران یا بلوچستان مراجعه می کنند که هر کدام حدود100 کیلومتر از این دهستان فاصله دارند.

این رانندگان اظهار داشتند: در دهستان تمگران بنزین آزاد هر لیتر 1000 تومان فروخته می شود که این امر زمینه قاچاق سوخت در این منطقه را فراهم کرده است.

این رانندگان افزودند: این مشکل به اندازه اینست که بیماران با توجه به بَعد مسافت تا مرکز شهرستان و نبود سوخت برای وسیله نقلیه ممکن است جان خود را از دست بدهد./س

برچسب ها: نبود ، پمپ بنزین ، رمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.