معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه پنجمین دوره لیگ علمی بین المللی بسیج گفت : افتخار می کنیم که امروز بسیج علمدار آیه های تمدن است .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  هزبري گفت : افتخار می کنیم که امروز بسیج این یادگار ماندگار امام راحل پرچمدار نهضت علمی کشور است وعلمدار آیه های تمدن است و با برنامه های فاخر و تاثیر گذار در بخش دانش آموزی فعالیت می کند.
هژبری در ادامه به آمار مقالات علمی تولید شده تا سال 57 و مقایسه آن با مقالات سال 91 چهره های علمی کشور پرداخت و گفت: تا سال 57 تعداد 265 مقاله علمی در ایران تولید شده بود در حالی که تنها در سال 91 تعداد 21714 مقاله در ایران تولید شده است و کشورمان توانسته رتبه اول منطقه و رتبه 16 جهان را در تولید مقالات علمی به خود اختصاص دهد و در فناوری نانو هم اینک ایران در رتبه 14 جهان قرار گرفته است.
وی افزود: تا سال 57 هیچ یک از ایرانیان نتوانسته بودند در المپیادهای جهانی شرکت کنند در حالی که امروز کشورمان رتبه اول آسیا را به خود اختصاص داده و جزء 10 رتبه اول جهان بوده و توانسته 300 مدال طی این سال ها بدست آورد.
در ادامه برنامه دانش آموزان حائز رتبه های برتر فردی و گروهی مورد تقدیر و تکریم قرار گرفتند و لوح تقدیر خود را از دست مسئولین دریافت کردند./ل
برچسب ها: بسیج ، پرچمدار ، نهضت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار