مسئول تربيت‌ بدنی ناحيه مقاومت بسيج نيشابور از کسب مقام اول مسابقات دو ومیدانی بسیج خراسان رضوی توسط این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران در نیشابور و به نقل از روابط عمومی ناحيه مقاومت بسيج نيشابور، ابراهیم بلقان‌آبادی‌ با بیان این مطلب گفت: مسابقات دو ميداني بسيج خراسان رضوي با حضور 85 دونده بسيجي ازهفتشهرستاندر پيست دو ميداني مجموعه ورزشي تختي شهرستان نيشابور برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان از شهرستان‌هاي مشهد، نيشابور، سبزوار، گناباد، فريمان، چناران و كاشمر در قالب 9 تیم در دو‌های سه هزار و 200، 800، 200، و 100 متر برای انتخاب در تيم دو ميداني بسيج خراسان رضوی با هم به رقابت پرداختند.

وي اضافه کرد: در دوی 100 متر مهدي تقي‌آبادي و سيدهادي موسوي از نيشابور مقام‌هاي اول و دوم و مصطفي عظيمي‌پور از سبزوار مقام سوم را كسب كردند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: در دوی 200 متر هم احمد تقي‌آبادي از نيشابور مقام نخست، بهزاد بهزادي از فريمان مقام دوم و مجيد محمدي از سبزوار مقام سوم را کسب کردند.

بلقان‌آبادي همچنین مقام‌آوران ماده‌های دیگر این مسابقات را به این شرح بیان کرد: در دوی 400 متر بهزاد بهزادي مقام اول، مجتبي براتي‌ثاني از مشهد مقام دوم و سجاد شوريابي از نيشابور مقام سوم و در دوی 800 متر هم مجتبي براتي‌ثاني از مشهد مقام نخست، محسن طاهري از كاشمر مقام دوم و مصطفي آذرنيا از مشهد مقام سوم ودر دوی سه هزار و 200 متر هم رضا وحيدي از فريمان مقام نخست، سجاد اصغري از مشهد مقام دوم و حمزه فرجي از فريمان مقام سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: تیم نیشابور به‌عنوان نماینده خراسان رضویدر مسابقات دو میدانی كشوري شرکت می‌کند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.