با حضور وزیر ورزش و جوانان شنبه هفته آینده مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج افتتاح می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت : روز شنبه 25 شهریورماه سال جاری همزمان با سفر دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان شاهد افتتاح یکی از محهز ترین مجموعه های ورزشی کشور در مریانج همدان خواهیم بود.

وی افزود : مجموعه ورزشی مریانج که به نام سردار شهید حاجی بابایی از سرداران بزرگ جنگ تحمیلی مزین شده است شامل ورزشگاه 10 هزار نفری با تمامی تجهیزات مدرن فوتبال ، خوابگاه، استخر سرپوشیده، سالن کشتی و سالن چند منظوره است.

سید عبدی افتخاری اضافه کرد: این پروژه از پروژه های ملی است که با مساحت 26000 متر مربع از سال 86 آغاز به کار نمود و بالغ بر صد میلیارد ریال جهت ساخت آن هزینه شده است .


وی اظهار داشت : استادیوم ورزشی این مجموعه با گنجایش 10 هزار نفر و امکاناتی چون اسسکوربورد ، سیستم روشنایی با ظرفیت 600 لوکس ، 4 رختکن مجزا جهت استفاده بازیکنان ، مربیان و داوران ؛ سیستم گرمایش از کف ( هیترینگ ) و سایبان روی سکوی تماشچیان توانایی میزبانی مسابقات بین المللی و آسیایی و لیگ برتر را دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد : خوابگاه ورزشکاران این مجموعه نیز یکی از خوابگاه مدرن کشور است که کار ساخت آن از سال 87 با مساحتی بالغ بر 2300 متر مربع آغاز شد و این مجموعه دارای 7 سویت مجهز ، 30 اتاق با ظرفیت اسکان 350 تا 400 نفر است.

وی افزود : سالن کشتی این مجموعه 500 متر مربع مساحت دارد و با اعتبار 2500 اعتبار در سال 87 به بهره برداری رسیده است و همچنین استخر مجموعه با 1500 متر مربع مساحت در سال 89 افتتاح گردیده است.

سید عبدی افتخاری اظهار داشت: همزمان با بهره برداری از مجموعه ورزشی سردار شهید حاجی بابایی مریانج دیدار دوستانه تیمهای پاس همدان و مرصاد مریانج دراین ورزشگاه برگزار خواهد شد و به مناسبت افتتاح این مجموعه بزرگ به 10 نفر از شرکت کنندگان حاضر در این مسابقه به قید قرعه 10 دستگاه دوچرخه سواری اعطا خواهد شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار