"سوزان لينداور" تحليلگر سابق اطلاعات و يكي از افشاگران حوادث يازدهم سپتامبر، در مصاحبه اختصاصي با تلويزيون الميادين، مسئوليت برنامه ريزي حوادث 11 سپتامبر را مقامات اين كشور دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الميادين، "لينداور" در اين مصاحبه با اعلام اين مطلب، افزود: مقامات سابق آمريكا، حمله به ساختمان مركز تجارت جهاني و حوادث پس از آن را به بهانه اي براي حمله به عراق تبديل كرده و جنگي همه جانبه در خاورميانه به راه انداختند.
 
وي با بيان اينكه دستگاه اطلاعاتي آمريكا از وقوع حوادث 11 سپتامبر آگاهي داشته، "ريچارد فيتز" مدير سابق اطلاعات اين كشور در زمان رياست جمهوري جورج بوش را از طراحان اصلي اين واقعه برشمرد.

معاون سابق دستگاه اطلاعاتي آمريكا، با بديهي دانستن حملات به ساختمان مركز تجارت جهاني در شهر نيويورك، از هماهنگي بين "جورج بوش" و "ريچارد كلارك" رئيس عمليات دستگاه اطلاعاتي پيش از اين عمليات پرده برداشت.

لينداور همچنين از تردد چندين كاميون حامل بمب هاي حرارتي اشتعالزا به ساختمان مركز تجارت جهاني قبل از حادثه 11 سپتامبر خبر داد و مواد وارد شده به اين ساختمان را در جهت تخريب كامل مركز تجارت جهاني در روز موعود ارزيابي كرد.

وي در پايان سخنانش، با انتقاد از سياست هاي جنگ افروزانه جورج بوش، حمله به عراق به بهانه وجود سلاح هاي شيميايي در اين كشور و مقابله با تروريست ها را از دروغ هاي بوش و دستيارانش در دوران رياست آنها دانست. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار