مسابقات هندبال نونهالان دختر سراسر کشور دقایقی پیش خاتمه یافت و البرز قهرمان شد.

سید محمد حسینی، رئیس هیئت هندبال قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اولین دوره رقابت های هندبال دختران سراسر کشور از 16 شهریور در قزوین آغاز شد و دقایقی پیش با برگزاری فینال، تیم البرز به مقام قهرماني اين دوره از رقابت ها دست يافت.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها 4 تیم تهران، البرز، اصفهانی و کردستان به مرحله فینال راه یافتند که در پایان تیم های البرز، تهران و اصفهان عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند و کردستان نیز چهارم شد.

حسینی در ادامه گفت: تیم هندبال قزوین نیز پنجم شد که ما از این نتیجه راضی نیستیم و امیدوارم بودیم بازیکنان بهتر از اینها باشند.

وی اشاره کرد: برای این مسابقات قرار بود 13 تیم حضور داشته باشند که در نهایت 10 تیم شرکت کردند و نزدیک به یک هفته به رقابت پرداختند.

حسینی گفت: برای تأمین مالی این رقابت ها با مشکل خاصی روبرو نبودیم زیرا اداره کل استان مارا یاری کرد.

وی عنوان کرد: مسابقات نونهالان دختر سراسر کشور در سالن چند منظوره شهید رجایی انجام شد و طرفداران بی شماری از آن دیدن کردند.

حسینی گفت: متأسفانه در قزوین سالن اختصاصی نداریم اگر این مکان در اختیار هیئت باشد کارآیی بهتری از نظر مالی  خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: نزدیک به 5 سالی است که در مسابقات دسته یک تیم داری می کنیم متأسفانه تاکنون نتوانستیم در لیگ برتر تیم داشته باشیم و عدم حضور ما در این رقابت ها به هندبال استان ضربه می زند و باعث می شود نتوانیم به اهدافمان برسیم.

حسینی یادآور شد: مهمترین مشکل ما در هیئت مشکل مالی است اگر تأمین باشیم در لیگ برتر نیز می توانیم داشته باشیم.

وی اظهار داشت: استقبال از هندبال در استان خیلی خوب اسن و امکانات مناسب را هم داریم و تنها درخواستی که از مسئولان امر داریم حمایت است.

حسینی گفت: بازیکنان با استعدادی در استان داریم و هم اکنون مرتضی بابایی در بحرین حضور دارد و برای تیم ملی نوجوانان بازی می کنند.

البته 3 نفر از قزوین در اردوی تیم ملی نوجوانان بودند که 2 نفر مصدوم شد و تیم را همراهی نکردند.

وی تأکید کرد: در گذشته نیز کیانوش پالاد در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند و هم اکنون مربی نونهالان استانی است و به آنها آموزش می دهد.

حسینی تأکید کرد: برای ارتقا داوری و مربیگری هندبال از نیمه دوم شهریور کلاس های این رده را در درجه های 3 و 2 آغاز کردیم تا پایان همین ماه 8 کلاس خواهیم داشت که در نوع خود بی نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی هندبال استانی تماشاگران هستند و با حضور خود در مسابقات رونق خاصی به آن بخشند برای اینکه در هندبال پیشرفت کنیم باید آنها را حفظ کنیم و پخش از سیما و جذب اسپانسری به اندازه کافی در اختیار داشته باشیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار