مشهد/

استقبال از ورزشکاران خراسان رضوی حاضر در پارالمپیک لندن در مشهد

طی مراسمی در فرودگاه بین المللی مشهد از ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان خراسان رضوی حاضر در پارالمپیک لندن استقبال شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد راضیه شیرمحمدی و زهرا جوانمرد دو نماینده استان اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن و دارنده مدال برنز تیمی این رقابت ها وارد مشهد شدند.

در این مراسم، راضیه شیرمحمدی با بیان این که کسب مدال پارالمپیک در هر دو بخش انفرادی و تیمی کاری بسیار دشوار است، اظهار داشت: حریفان تیم ملی ایران کشورهای چین، کره جنوبی، انگلیس و ایتالیا بودند که بسیار پر قدرت ظاهر شدند و تمام توان خود را برای کسب مدال این دوره از مسابقات به کار بسته بودند.

وی با اظهار تأسف از این که موفق به کسب مدال در بخش انفرادی نشده است، افزود: متاسفانه در طول برگزاری مسابقات دچار بیماری آنفلانزا شدم که این موضوع مرا با مشکلاتی مواجه کرد ولی در نهایت خوشحالم که در قسمت تیمی مدال برنز را برای ایران به ارمغان آوردیم.

همچنین، زهرا جوانمرد دیگر نماینده استان خراسان رضوی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن، گفت: کسب این مدال برنز حاصل 4 سال تلاش بی وقفه و گذشتن از تمامی اوقات فراغت و استراحتم می باشد.

وی افزود: حریفان بسیار قدری در این رقابت ها حضور داشتند که توانستیم کشورهای چک و ایتالیا را در دور اول و سوم از پیش رو برداریم و در مقابل تیم ملی تیراندازی با کمان کره جنوبی که مدال طلا را بدست آورد با اختلاف 4 امیتاز مغلوب شدیم.

وی حضور پرقدرت و کسب مدال در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل را مستلزم برنامه ریزی از هم اکنون دانست و اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان استان شرایط مساعدی برای کسب نتایجی بهتر در پارالمپیک برزیل فراهم شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.