مربي قمي تيم ملي تيراندازي با کمان بانوان کشورمان در رقابت‌هاي پاراالمپيک 2012 لندن در ميان استقبال مسئولان ورزش وارد قم شد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مربي قمي تيم ملي تيراندازي با کمان بانوان کشورمان در پاراالمپيک لندن در حالی ميان استقبال مدير کل و معاونين اداره کل ورزش و جوانان استان، خانواده و جمعي از علاقمندان به ورزش وارد شهر مقدس قم شد که با رهنمودها و تلاش‌هاي وي،‌ کاروان ورزشي جانبازان و معلولين کشورمان براي نخستين بار در تمامي ادوار مسابقات پاراالمپيک موفق به کسب نشان طلا شد.
خانم فاطمه متقي‌کاشاني مربي،‌ داور و کماندار با سابقه استان قم است که بعد از سال‌ها تجربه در اين رشته ورزشي در مهمترين رويداد ورزشي جهان در سال 2012 هدايت تيم ملي تيراندازي با کمان بانوان کشورمان را در پاراالمپيک لندن بر عهده داشت.
رقابت‌هاي پارالمپيک 2012 لندن در کشور انگليس با شرکت 4200 ورزشکار از 160 کشور جهان به مدت 11 روز به ميزباني شهر لندن برگزار شد و طي آن کاروان ورزشي کشورمان در رشته تيراندازي با کمان بخش بانوان با مربيگري بانوي قمي يکي از موفق‌ترين دوره‌هاي حضور خود در پاراالمپيک را تجربه کرد./ع
برچسب ها: قم ، استقبال گرم ، مربی قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.