در ذره بین شب گذشته مشاهده کردیم که دوربین خبری 20:30 به دفتر سردار رادان مراجعه کرد تا از تعامل سردار با شهروندان جویا شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسئول دفتر سردار رادان در خصوص ارتباط تلفنی سردار با شهروندان اظهار داشت: روزانه تا سقف 180 تماس تلفنی با سردار خارج از حیطه کاری صورت می گیرد که سردار بسته به زمانی تا سقف 50 تماس را پاسخگو می باشند در همین خصوص سردار رادان اظهار داشت که ملاقات های حضوري از طریق پشتیبانی در 197 پیش بینی و در ستاد ناجا صورت می گیرد.

وی از پیگیری تماس شکایات خبر داد و گفت: در تماس با 110 نهایتاً 12 دقیقه بعد مأموران ما سر حادثه حاضر می شوند.

در همین خصوص خبرنگار باشگاه خبرنگاران طی یک تماس تلفنی با مأموران 110 این مسئله را زیر ذره بین برد تا ببیند صحت و سقم این ماجرا چگونه است که البته از حرف تا واقعیت فاصله ای نبود.

در حاشیه بازدید خبرنگار ما از دفتر سردار رادان بعضی موضوعات نیز به زیر ذره بین رفت.

*سازمان هدفمندی یارانه ها بدون سرپرست

در پیگیری بخش دیگری از ذره بین با مراجعه خبرنگار ما به سازمان هدفمندی یارانه ها از بی مسئول بودن این سازمان در 100 روز اخیر خبر داد.

بدهی 2 میلیون و نهصد و نود و 8 هزار توماني این سازمان به شرکت گاز نشان دهنده مصرف بالای کارمندان این سازمان از گاز بود.

برای اینکه سراغی از دوستان بگیریم سر از خیابان فلسطین خیابانی که آدرس جدید سازمان بود رفتيم اما با پيگيري هاي انجام شده توسط دوربين مخفي از سركار نبودن آقاي رئيس دراين مكان مطمئن شديم !

فقط يادتون باشه آقاي رئيس يا سرپرست اگر صداي ما رو مي شنويد شركت گاز هشدار داده كه گاز مشترك هاي بدهكار رو قطع مي كنه ها!

در بخش ديگر ذره بين خبرنگار ما حمايت هاي سازمان حمايت ازمصرف كننده و توليد كننده رو به زير ذره بين برد واشاره كرد كه اين سازمان فقط حمايت از توليد كننده را جدي گرفته است.

بعد از تفاهم بر سر قيمت شير و لبنيات گويا اين همه تفاهم نامه تاثير گذار نبوده و قيمت ها سرازير شده ،  پيگيري هاي خبرنگار ما نشان مي دهد كه پنيرها اغلب گران شده  و رامك 2700 تومان به 4000 تومان رسيده  ، ماست  300 تا 500 تومان گران شده است كاله از 4200 تومان به 5900 تومان رسيده ، در بخش بعدي سري زديم به يك مدرسه تيزهوشان در شمال شرق تهران كه بچه هايش بيشتر ازدغدغه درس نگران ديوارهاي ترك خورده مدرسه خودشان بودند.

10 روزمانده مدرسه ها باز شوند اما هنوز وضعيت اين بچه ها مشخص نيست اين در صورتي است كه يكي از اولياي مدرسه در صحبت با خبرنگار ما از دريافت 2 ميليون و 500هزار تومان كمك هاي مردمي و شهريه از هر كدام از دانش آموزان گفت و مدير اين مدرسه مدعي است كه اين شهريه صرف آموزش مي شود و هزينه اي براي عمران نداريم .

مدير و اولياي مدرسه پيگير مكان جديد براي اين دانش آموزان هستند ، اما هنوز از آموزش و پرورش پاسخي دريافت نكردند .

* يك سفر خارجي و اصرار اين همه آدم براي انتقال تجربيات!

در قسمت بعدي خبرنگار ما از سفر ايتاليا و برگزاري اجلاس شهرها گفت كه دوباره يك سفر خارجي پيش آمد و اصرار  اين همه  آدم كه وظيفه انتقال تجربيات به كشور فقط از پس آن ها بر مي آيد و نه كس ديگر !

در اين اجلاس كه 200 نفر از ايران ثبت نام كرده بودند جز خبرنگار ما و 10 نفر از مسئولين نمونه شهري كمتر كسي در اين نمايشگاه ديده شد./ل

برچسب ها: زره بین ، رادان ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار