عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: تهاجم فرهنگی دشمن نمادها و علائم زندگی، مدل پوشش، سبک زندگی و اعتقادات و باورهای افراد جوامع اسلامی را قرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، انسیه خزعلی در جمع 750 نفر از بانوان فعال کانون‌های مساجد کشور، تلاش کشورهای غربی را غفلت‌زایی در میان جوانان دانست و اظهار کرد: انبیاء در طول تاریخ تلاش کردند که انسان‌ها را از غفلت‌ رها کنند.

وی با اشاره به موضوع کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی گفت: برداشتن سیاست کاهش نسل در دستور کار برنامه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

خزعلی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امکانات رفاهی کشور در حد 150 میلیون نفر وجود دارد و تا این حد نباید کنترلی بر روی کاهش جمعیت باشد.

رئیس دانشگاه الزهرا، کنترل و تنظیم خانواده را از سیاست‌های تهاجمی کشورهای غربی دانست و بیان کرد: کمبود نیرو برای اداره بهتر کشور، کمبود نیروی نظامی، نخبه و پیر شدن جامعه به دنبال کاهش جمعیت در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به تبلیغ برای افزایش جمعیت به عنوان سیاست کشورهای غربی در بین خود، افزود: رژیم صهیونیستی جمعیتی 2 هزار نفری را در زمان اشغال داشت اما در حال حاضر به جمعیت 6 میلیونی رسیده است.

خزعلی برداشتن سیاست کاهش نسل را که از سال 71 رشد جمعیت کشور به حد صفر رسیده است را در دستور کار برنامه‌های شورای انقلاب فرهنگی معرفی کرد و اظهار داشت: در سال‌های ابتدایی بعد از انقلاب رشد جمعیت کشور 2.7 بود که به تدریج به 3.9 با مهاجران افغانی و عراقی رسید اما به تدریج کاهش چشمگیری داشت و جمعیت کشور به 1.2 رسیده است. /س

برچسب ها: تهاجم ، فرهنگی ، اعتقادات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.