فرهنگ‎سازی صحیح، مقدمه رشد جوامع در همه ابعاد اجتماعی و دینی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،معاون سياسی امنيتی استاندار زنجان، با اشاره به اين‌كه بايد كمبود و غفلت‌های سنگين گذشته در حوزه فرهنگی به همت و تلاش امروز رفع شود، گفت:در همين راستا، تعيين شاخص‎ها و تربيت‎های اجتماعی بايد در كنار اجرای طرح‌های كوچك با اولويت انجام شود. احمدی افزود: كميته كاهش آسيب‌های اخلاقی كه در استان، وظايف سنگين و چالش‎های عظيمی را برعهده دارند و نه تنها اعضای ثابت اين كميته، بلكه مدعيان فرهنگی استان نيز می‌توانند در قالب اين كميته به اظهار نظر پرداخته و در حل مسائل و معضلات فرهنگی جامعه به اعضاء دست ياری دهند.
وی با تأكيد بر اين‌كه آمادگی و استقبال لازم از طرح‎های دينی و اخلاقی در استان وجود دارد، تصریح كرد: با توجه به اين كه در سال جنگ و جهاد اقتصادی قرار داريم، طرح‌ها و برنامه‌های كوچك و بزرگ می‎تواند به صورت‎ جهادی در استان از طريق بخش‎های فرهنگی مطرح شده و در راستای رفع نواقص فرهنگی ـ اقتصادی عملياتی شوند.
 معاون سياسی امنيتی استاندار زنجان افزود: مصرفی بارآمدن جامعه و از بين رفتن مصاديقی همچون قناعت و صرفه‎جويی كه از اهداف دشمن است، بايد با بسيج تمامی دستگاه‎های فرهنگی جامعه و توليد طرح‎های مختلف در راستای اسلامی‎سازی بازار و مطرح كردن شاخص‎های بازار اسلامی مقابله شود.
 این مقام مسئول، با تأكيد بر اين‌كه ابزارها بايد به سمت طرح‎های با اولويت فرهنگی بسيج شوند، خاطرنشان کرد: اعتبارات طرح‌هايی كه نسخه اصلی دردهای اجتماعی باشند، از طريق استانداری تأمين شده و ايجاد صندوق حمايتی علاوه بر اعتبارات دولتی، ضروری به نظر می‌رسد./ب
برچسب ها: فرهنگ ، سازی ، رشد ، جوامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.