مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش و شاگردانش بازی بسیار سختی مقابل لبنان دارند.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی بازی بسیار سختی مقابل لبنان دارد در حال حاضر لبنان 9 بازیکن لژیونر دارد که نشان می دهد تیم خوبی است شاید بعضی ها فکر کنند که بازی راحتی در بیروت داریم اما یکی از سخت ترین بازی های ما در این مرحله همین بازی با لبنان در زمین آنها است اگر مقابل لبنان مساوی کنیم یا ببازیم کارمان بسیار سخت می شود باید مقابل آنها با قدرت بازی کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

وی افزود: شرایط تیم ملی ما در حال حاضر چندان جالب نیست چون بچه ها اصلاً شاداب بازی نمی کنند بازیکنانی باید به تیم ملی بروند که انگیزه بالایی داشته باشند اما در حال حاضر یک سری بازیکن خوب در لیگ داریم که متأسفانه به تیم ملی دعوت نشده اند.

او در ادامه گفت: کی روش باید بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند تا شادابی را به تیم ملی ما بیاورند تفکر کی روش در حال حاضر فقط این است که می خواهد تیم ملی ایران را به جام جهانی ببرد اما اگر به جام جهانی صعود کردیم باید بازیکنان جوان را به تیم ملی بیاورد.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: اینکه می گویند لبنان تیم درجه 3 آسیا است را اصلاً قبول ندارم اگر لبنان تیم درجه 3 آسیا بود 9 بازیکن لژیونر نداشت اگر بازیکنان ما اینطوری فکر کنند، بازی بسیار سختی پیش رو خواهند داشت و مطمئناً با این تفکر راحت به لبنان می بازند.

شاهرودی گفت: مهمترین عامل برای پیروزی مقابل لبنال یک دل بودن بازیکنان تیم ملی است اگر بچه ها یکدل باشند و از نظر بدنی در شرایط مطلوبی باشند حتماً لبنان را در بیروت شکست خواهند داد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار