مستند "عبور از نمي دانم" در خانه فرهنگ نور سه شنبه 21 شهريور نقد و بررسي مي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران فيلم مستند "عبور از نمي‌دانم "ساخته "خسرو سينايي" در برنامه "يك عصر يك مستند" خانه فرهنگ نور از مراكز وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 اكران و نقد و بررسي خواهد شد.
"يك عصر يك مستند" كه با اكران و بررسي فيلم هاي برتر مستند ايران از سوي خانه فرهنگ نور برگزار مي‌شود سه شنبه 21 شهريور ساعت 17، فيلم مستند "عبور از نمي‌دانم" به كارگرداني "خسرو سينايي" را نقد و بررسي مي‌كند.
در كارگاه يك عصر،يك مستند "احمد زاهدي" كارشناس سينما و عضو انجمن مستندسازان با حضور برخي از عوامل فيلم به نقد و بررسي فيلم عبور از نمي‌دانم مي‌پردازند.
در اين كارگاه كه به منظور معرفي فيلم هاي برتر مستند ايران و آشنايي بيشتر با مولفه هايي چون "رودخانه هنوز ماهي دارد" از مجتبي قسير طهماسب،"روزهاي بي تقويم" از مهرداد اسكويي خواب ابريشم از ناهيد رضايي ،"تازه نفس ها "كه از كيانوش عياري و "عشق دردانه است" اثري از منوچهر مشيري تاكنون مورد نقد و بررسي قرار گرفته است.
خسرو سينايي فارغ التحصيل كارگرداني و فيلمنامه نويسي از آكادمي هنرهاي نمايشي و رشته تئوري موسيقي از كنسرواتوار وين است؛ سينايي از سال 1346 در وزارت فرهنگ و هنر و از سال 1352 در تلويزيون شروع به كار كرده است او فعاليت سينمايي خود را در سال 1358 با كارگرداني فيلم "زنده باد" آغاز كرد./ه
برچسب ها: خسرو ، سینایی ، مهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.