سرپرست باشگاه آلومينيوم اظهار داشت: ميثاقيان مربي حرفه اي و با تجربه اي است و توان بسيار بالايي دارد از اين رو مديران باشگاه به وي اعتقاد كامل دارند و به هيچ عنوان حاضر به جدايي وی از تيم نيستند.

مهدي فلامرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط تيم فوتبال آلومينيوم بسيار مناسب است خوشبختانه پيروزي كه در مقابل تيم سايپا كرج در هفته ي ششم كسب كرديم ازلحاظ روحي – رواني بازيكنان تيم را در شرايط بسيار مطلوبي قرار د اده است و تا حدود فراواني در كاهش استرس و اضطراب بازيكنان تيم فوتبال آلومينيوم تاثيرگذار بوده است.

وي ادامه داد: باشگاه آلومينيوم اولين سال حضور خود در رقابت هاي ليگ برتر را تجربه مي كند و مسئولان تيم براي حضورپرقدرت و بقاء آلومينيوم در اين رقابت ها تمام تلاش خود را به كار گرفته اند و علي رغم اينكه تعداد زيادي از باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر در پرداخت مطالبات بازيكنان خود با مشكل مواجه هستند و در زمان مقرر موفق به پرداخت نشده اند اما مسئولان آلومينيوم هرمزگان تا كنون 10 درصد از قراردادهاي بازيكنان را پرداخت كرده اند و تا شروع رقابت اي هفته ي هفتم قرار شده است كه 10 درصد ديگر نيز پرداخت كنند.

فلامرزي تصريح كرد: باشگاه آلومينيوم هرمزگان تا كنون مطالبات بازيكنان گذشته ي خود را به صورت كامل پرداخت كرده است و از اين بابت بدهكار نمي باشد و با برنامه ريزي دقيق در صدد پرداخت به موقع قراردادهاي جديد بازيكنان است.

وي افزود: مسئولان استان و باشگاه آلومينيوم شرايط مناسب را براي ارتقاء فوتبال استان هرمزگان و تيم بزرگسالان آلومينيوم هرمزگان فراهم مي كنند و ساخت ورزشگاه حرفه اي خليج فارس نيزسبب تحقق اهداف مسئولان و پيشرفت فوتبال و ورزش استان است .

فلامرزي ادامه داد: ميثاقيان مربي با دانشي است و كارنامه ي درخشان وي بيانگر توان و تجربه ي بالا ميثاقيان است از اين رو مسئولان باشگاه به هيچ عنوان خواهان جدايي وي از تيم فوتبال آلومينيوم نيستند و حتي در 5 هفته ي آغازي رقابت هاي ليگ برتر كه نتايج مناسب ازسوي تيم كسب نشده بود از سوي مسئولان باشگاه صحبتي مبني بر تعويض سرمربي تيم انجام نشد و فقط به حضور يك بازيكن اكتفا كردند.

وي ادامه داد: خوشبختانه مشكل گل زني بازيكنان تيم در هفته ي 6 برطرف شده است و در مقابل پيكان با انگيزه و روحيه ي بالاتري ظاهر مي شويم واميدواريم كه دومين پيروزي را خارج ازخانه جشن بگيريم./مح

برچسب ها: فلامرزی ، باشگاه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار