رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرات 8 سال دفاع مقدس را یک گنجینه تمام نشدنی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ارسلان فتحی پور در دیدار با جمعی از بسیجیان، هشت سال دفاع مقدس را نماد اقتدار و سربلندی ملت ایران برشمرد که با ایثار و فداکاری با رهبری عالمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) دشمن تا بن دندان مسلح را که تمامی دول استکباری و ارتجاع منطقه او را همراهی می کردند به زانو درآورد.

وی، فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات تمام نشدنی آن را برای همه ما یک الگو برشمرد و افزود: انسانهای پاک و وارسته ای که با ایثارجان خود عزت، مردانگی و افتخار را برای ما به ارمغان آورده اند و امروز بزرگترین وظیفه ما پاسداری از اهداف و آرمانهای مقدس شهدا و انتقال آن به نسل جوان بعد از 8 سال دفاع مقدس است.

نماینده مردم کلیبر و هوراند تأکید کرد انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزشهای والای اسلامی است و همه ما وظیفه داریم با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت رهروی راستین برای شهدای گرانقدر باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز دشمن به هر بهانه ای سعی دارد با فشار تحریم، تهدید و ایجاد تفرقه شکافنماید، اما باید همه هوشیار باشیم و با سرمشق قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی در تحکیم اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی تلاش مضاعف نمائیم.

وی، بااشاره به قرارگرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس این هفته را فرصتی مناسب برای بازشناسی اهداف والای انقلاب اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس ذکر کرد. و افزود: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که هرچه از عمر آن می گذرد و روز به روز زوایای جدیدی از هنر معنوی و ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بیش از پیش برای همگان نمایان می گردد.

ارسلان فتحی پور یادآور شد وظیفه اصلی و مهم یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و پایداری ارائه ساز و کاری مناسب و جوان پسند از دوران دفاع مقدس و انتقال آن فرهنگ با هنر نمایی و راهکاری مناسب به نسل های فعلی و بعدی در قالبی جذاب و تأثیرگذار است. /ب

 

برچسب ها: هشت ، مقدس ، گنجینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.