رئيس كميته دپارتمان داوري در خصوص شكايت فنايي از غياثي گفت: من درباره اين موضوع اطلاعي ندارم و محمد فنايي عضو كميته داوران هم شفاهي استعفا داده و به صورت كتبي اعلام نشده است.

حسين عسگري رئيس كميته دپارتمان داوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: بر اساس اساسنامه فيفا برگزاري كلاس داوري ، آماده سازي و مديريت داوران كشور جزو وظايف كميته دپارتمان است ما اعضاي كميته دپارتمان خود سرانه  كاري را انجام نمي دهيم و براساس چارچوب مشخص شده توسط فدراسيون فيفا فعاليت مي كنيم .

عسگري در ادامه اظهار داشت:حرف بايد منطقي و پايه و اساس داشته باشد كميته داوران وظيفه اش سياستگذاري در خصوص داوري است نحوه تشكيل و ساعت كلاس هاي آموزشي وظيفه كميته داوران است و آنها دستورالعمل لازمه را ميدهند و ما اعضاي كميته دپارتمان آن را اجرا مي كنيم .

رئيس كميته دپارتمان گفت: كميته داوران برابر آئين نامه و اساسنامه فدراسيون از 5 نفر تشكيل مي شود بدون حضور فنايي و با احتساب چهار راي ممكنه از اعضاي كميته داوران هم مي توانيم ليست داوران بين المللي را به فيفا ارائه دهيم و مشكلي در اين باره نيست .

وي در پايان خاطرنشان كرد: اين طور نيست كه به خاطر يك موضوع ما از كميته داوران اجازه بگيريم ما همه اقدام هاييمان بر اساس آئين نامه واساسنامه فدراسيون فوتبال و شرح وظايف كميته داوران با كميته دپارتمان كاملا در آئين نامه مشخص شده است ./با

برچسب ها: عسگری ، فنایی ، غیاثی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار