پيشكسوت پرسپوليس گفت: پيشنهاد دادن و دور زدن بازيكنان پرسپوليس از سوي حريف كاري غير اخلاق است و مسئولان فدراسيون بايد با اين بي اخلاقي ها برخورد كنند.

فرشاد پيوس پيشكسوت پرسپوليس در گفتگوي اختصاصي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، گفت: پرسپوليس از لحاظ نفرات و بازيكنان وضعيت خوبي دارد ولي نبود روحيه و فشار بيش از حد استرس در اين تيم شده است و نمي توانند بازي خودشان را ارائه كنند.

وي در ادامه گفت: اينكه گفته مي شد به بازيكنان پرسپوليس پيشنهاد دادند اصلا كار حرفه اي نيست و تيم رقيب نبايد با اين كارهاي غير جوانمردانه اصالت خود را زير سوال ببرد و مسئولان پرسپوليس اگر در اين رابطه مداركي دارند بايد به كميته انضباطي بدهند تا با آنها برخورد شود و اگر قرار است با اين شيوه  رقيب را از ميدان بيرون كنيم قهرماني پيش كش آقايان باشد .

پيوس در ادامه خاطرنشان كرد: اين وضعيت پرسپوليس اصلا براي هواداران قابل درك نخواهد بود و بازيكناني كه اسم هر كدامشان را يك تريلي نمي تواند بكشد نبايد به اين نحو نتيجه بگيرند البته در اين پرسپوليس بازيكنان بزرگ كم نيستند و آنها بايد جو تيم  و روحيه بازيكنان را عوض كنند و در فوتبال خواستن ، توانستن است اگر از همين رتبه هاي پايين هم شروع به جمع امتيازات كنند مي توانند تا نيم فصل به جايگاه واقعيشان يعني صدر جدول برسند.

وي افزود: بايد يك مربي ايراني دركنار مانوئل باشد كه شناخت خوبي به تيم و اين مهره ها داشته باشد و بازيكني چون كريمي را در روي نيمكت نگذارد چون ميلياردي براي آوردن مانوئل خرج شده است بايد چند هفته ديگر به وي فرصت داد ولي هم هواداران و هم مسئولان باشگاه در اين فصل بايد تيم را به قهرماني برسانند وانتظارات از وي زياد است و در كل آينده خوبي در انتظار پرسپوليس مي بينيم و اميدوارم اين مشكلات هر چه سريعتر برطرف شود./با

برچسب ها: پیوس ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار