دبير كل تشكيلات جامعه اسلامي با بيان اينکه بايد ارتباط بين جريان‌هايي را كه ظرف كمتر از 2 هفته با هدف مشتركي در صدد تخريب مصباح يزدي برآمدند را مورد بررسي قرار داد، گفت: انتخابات رياست جمهوري سال آينده چنان مستي به ديوانگان بخشيده كه به ستون‌هاي محكم نظام حمله مي‌كنند.

ابوالفضل چمندي دبير كل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با هتاكي يك سايت جريان انحرافي به آيت‌الله مصباح يزدي اظهار داشت:‌ تخريب آيت‌الله مصباح يزدي با سبك و ادبيات اصلاح‌طلبان دهه 70 و 80  صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينکه هتاکان به بزرگان نظام از عاقبت فتنه انگيزان 88 عبرت بگيرند، تصريح کرد: مهم‌ترين اصل در نظام اسلامي، رهبري و ولايت است و كساني كه از ولايت و رهبري فاصله بگيرند منحرف هستند و مردم اين افراد را در ذهن تاريخي خود نگه مي‌دارند.

چمندي با بيان اينکه اطلاعيه عذرخواهي اين سايت در پي انتشار اينگونه مطالب يك فرافكني است و بايد بدانيم كه اين عمل نفاق و فتنه خوانده مي‌شود.

وي با بيان اينکه بايد ارتباط بين جريان‌هايي را كه ظرف كمتر از 2 هفته با هدف مشتركي در صدد تخريب مصباح يزدي برآمدند را مورد بررسي قرار داد، خاطرنشان کرد: انتخابات رياست جمهوري سال آينده چنان مستي به ديوانگان بخشيده كه به ستون‌هاي محكم نظام حمله مي‌كنند.

وي در پايان گفت: از قوه قضاييه و وزارت اطلاعات خواستاريم كه چشم فتنه و مركز فتنه را در آستانه انتخابات رياست جمهوري كور كند و برخورد قاطعي با اين فرافكن‌ها داشته باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار