در روزهایی که هرکس با شنیدن نام آذربایجان یاد آوارگی هم وطنان خود در شمال غرب کشور ، سرمای طاقت فرسا ، همسران به خاک رفته و کودکان بدون مادر و یا پدر و اندوه سنگین آن مردم، اندوهگین می شود وطن فروشان بهائی با مدیریت وکیل مدافع خود یعنی شیرین عبادی، پیشانی خود را به لکه ننگی دیگر می آرایند .

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از سیر نیوز، ماموریت ویژه این گروه ایجاد تشکیلات مخفی برای ارسال گزارش و فروش خبر با عنوان شاهد عینی از شبکه های ضد انقلاب از جمله بی بی سی و صدای آمریکا تحت عنوان امداد رسان مردمی بوده تا با شایعه پراکنی ، فروش خبرهای دروغین و تبلیغ بهائیت اقدام به جمع آوری پول های هنگفت کنند. پس از دستگیری این تیم ، مقادیری مواد مخدر صنعتی و مشروبات الکلی نیز از آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که همسويي عملکرد شيرين عبادي با فرقه ضاله بهائيت آن چنان آشکار است که سران بهاييت و سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی در برنامه ایران هراسی با مدیریت وکیل مدافع بهائیان یعنی شیرین عبادی تلاش دارند تا از طریق فشارهای سیاسی، جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای کنند.

گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" که توسط سرویس ها جاسوسی غرب حمایت می شود به عنوان یکی از شاخه های این پروژه قرار است در بحث آزادی فعالیت سیاسی –مذهبی فرقه ضاله بهایت در ایران تلاش کند. چندی پیش نیز گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" برای انجام عملیات های خرابکارنه اعلام موجوديت کرده بود که اعضای آن قبل از انجام هر اقدامی توسط ماموران امنيتي جمهوری اسلامی دستگير شدند.

گفتنی است؛ پس از فضاسازی ضد انقلاب و جریان فتنه در خصوص دستگیری برخی افراد در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ، اخبار بدست آمده نشان می دهد که برخی فعالان فرقه بهائیت در این مناطق دستگیر شده اند.

اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که تنی چند از عوامل موثر فرقه بهائیت در کشور همچون «نوید خانجانی» و همسر وی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مشغول تبلیغ این فرقه بوده که توسط نهادهای مسئول دستگیر شده اند.

همچنین برخی از عوال فتنه که به نام بیماری از زندان مرخصی گرفته بودند دراین مناطق حضور داشته اند.

برچسب ها: عبادی ، بهایی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار