معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی 500 طرح موضعی و موضوعی در طرح جامع گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد تا با سایر نهادهای مربوطه در این زمینه همکاری داشته باشد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهندس علیرضا جاوید  با بیان این مطلب گفت : در سند طرح جامع 500 طرح موضعی و موضوعی قید شده است که باید در طول 15 سال دوره اجرای طرح یعنی از امسال تا سال 1405 تهیه و به تدریج اجرا شود .
 
وی افزود : در برنامه ریزی انجام شده ، شهرداری باید در 5 سال اول اجرای این طرح ، طرح های موضعی و موضوعی که بر عهده آن گذشاته شده است را تهیه کند .
 
جاوید خاطر نشان کرد : تهیه برخی از طرح های موضعی و موضوعی نیز بر عهده سایر نهادهای غیر شهرداری است و با توجه به این که طرح جامع توسط دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری به آنها ابلاغ شده و عضو ونماینده در این شورا دارند از آن مطلع هستند  و شهرداری تهران نیز هماهنگ کننده است .
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که شهرداری آمادگی ارائه خدمات در این زمینه با سایر نهادهای مربوطه را دارد ، تصریح کرد :  شهرداری تهران هم اکنون مطالعات اولیه 70 طرح آغاز و تعدادی از آنها نیز د رمراحل پایانی قرار دارد که به تدریج به مراجع مربوطه مانند کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی و معماری ارائه خواهد شد ./ل
برچسب ها: مطالعات ، نهران ، شهرداری ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار