کاراته کاران سیرجانی در مسابقات کشوری خوش درخشیدند.

مربی وسرپرست قهرمانان باشگاه کاراته شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت : این مسابقات با شرکت 500 نفر کاراته کا از 12 استان کشور در شهرستان کرج استان البرز برگزار شد که در بخش تیمی کرمان مقام اول ، کردستان مقام دوم و همدان سوم شدند.

آقای مظفری افزود: از باشگاه شهرداری سیرجان محمد سلطانی ،امیرطاها برفه ای و علی خواجه مدال طلا کسب کردند و امیر محمد عباسی صاحب مدال نقره و محمد امیر اقاخانی صاحب مدال برنز شدند.

آقای اسدی ، رئیس هیئت کاراته سیرجان هم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، 6 ماهه امسال را سالی پر از موفقیت برای کاراته کاران سیرجان عنوان کرد و با اشاره به کسب بیش از 100 مدال جوانان این شهرستان در بخش کاراته در مسابقات کشوری گفت: در المپیاد ایرانیان که در کرمان برگزار شد 12 کاراته کار سیرجانی 7 مدال طلا ،3 نقره و 2 برنز گرفته که همگی صاحب مدال شدند.

 همچنین در هجدهمین دوره مسابقات کشوری سبک کیو کوشین کاراته که در تهران با حضور 560 کاراته کار از 22 استان کشور برگزار شد حمید احمدی مقام اول ،کامیاب آقابیگی مقام دوم و آقایان ارش توسلی ،علی اکبری ،رضا اسدی ،ارش دبیری ،حجت هاشمیان ،و نعمت نوری مقام سوم را کسب کردند ./ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.