مدیركل كار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در وضعیت فعلی كشور نقش تعاونی ها در مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن و نیز تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تعیین كننده و اساسی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین منوری ديروز در همایش تجلیل از مدیران و اعضای تعاونی های برتر شهرستان خلخال افزود: هم اكنون سه بخش دولتی ، خصوصی و تعاونی در امر توسعه اقتصادی كشور نقش ایفا می كنند.

وی گفت: با توجه به این كه 25 درصد از اقتصاد كشور توسط بخش تعاون تامین می شود در شرایط حساس فعلی كشور كه دشمن سعی دارد با افزایش فشار تحریم ها افكار و عقاید خود را بر ملت و نظام اسلامی ایران تحمیل كند رسالت تعاونی ها در تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از راهكار اقتصاد مقاومتی و نیز مقابله با تحریم اقتصادی دشمن با افزایش تلاش و كار سنگین تر است.

منوری افزود: افزایش كار و تولید از سوی تعاونی ها می تواند امنیت اقتصادی همراه با قطع وابستگی به كالای بیگانه را به دنبال داشته و نقشه دشمنان نظام را در تلاش برای فلج كردن اقتصاد كشور نقش برآب كند.

وی از فعالیت 32 تعاونی جدید با 290 میلیارد ریال سرمایه گذاری در هفته تعاون امسال در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: 150 میلیارد ریال از سرمایه گذاری این تعاونی ها با پرداخت تسهیلات بانكی ارزان قیمت تامین شده است.

مدیركل كار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل در ادامه افزود: با حمایت های همه جانبه از تعاونی های استان نقش تعاونی ها را در امر تولید و خودكفایی ارزنده می كنیم./ب

برچسب ها: اردبیل ، نقش ، تعاونیها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.