دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل تهران سر سپردگي برخي از كشورها به سران صهيونيستي را عاملي مهم در اقدام اخير کانادا دانست و گفت: کشورهايي که مدعي قدرت در جهان هستند با اين اقدام مورد تقدير سران صهيونيستي قرار گرفتند.

علي عبدي دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه بحران اقتصادي در تعطيلي سفارتخانه کانادا در ايران  صحيح نبوده، اظهار داشت: مسئولان حکومتي کانادا براي توجيه رفتار خود و اقدام غير ديپلماتيک خود مسئله بحران اقتصادي را مطرح کرده‌اند.

وي  با اشاره به تلاش‌هاي غرب براي عدم موفقيت در برگزاري اجلاس نم گفت: تعطيلي سفارت کانادا نشان از ضعف و شکست ديپلماسي اين کشور دارد.

عبدي با تاکيد بر ضعف و نقصان ديپلماسي کانادا و متحدانش تصريح کرد: آمريکا و رژیم صهیونیستی عاملان اصلي در ارائه خط مشي به سياست‌هاي کانادا هستند.

اين فعال دانشجويي سر سپردگي برخي از کشورها به سران صهيونيستي را عامل ديگر در اقدام اخير کانادا دانست و افزود: کشورهايي که مدعي قدرت در جهان هستند با اين اقدام مورد تقدير سران صهيونيستي قرارگرفتند.

دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران اظهار داشت: ارتباط ديپلماتيک ايران با برخي از کشورها از جمله دولت صهيونيستي کانادا اندک بوده و منفعتي براي ايران ندارد و در انتخابات سال 88 شاهد اقدامات ضد ايراني از ناحيه اين کشور بوديم.

وي با اشاره به خلاف ادعاي انزواي ايران توسط غرب، خاطر نشان کرد: کشورهاي سلطه طلب و مستبد در دنيا در حال تعطيل کردن سفارتخانه‌هاي خود در کشورهاي مختلف هستند و با بيداري اسلامي صورت گرفته در جهان،غرب به سمت انزوا مي‌رود.

انتهاي پيام/

پ2

برچسب ها: کانادا ، سفارت ، ابرقدرت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار