رئیس شبکه بهداشت شوشتر گفت: فاز دوم دانشکده علوم پزشکی و پیراپزشکی شوشتر در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جواد شریعتی امروز  در شوشتر اظهار داشت: فاز دوم دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای احداث نیازمند اعتبار میلیاردی است ولی برای آغاز بکار فعالیت عمرانی در این فاز دانشکده اعتباری هر چند اندک از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی در اختیار گذاشته شده است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و300 میلیون ریال از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای آغاز فاز دوم دانشکده شوشتر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده در فاز نخست این دانشکده خاطر‌نشان کرد: در فاز نخست این دانشکده بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و بخشی از این اعتبار توسط خیران سلامت در شوشتر تامین شده است.

شریعتی افزود: در ماه‌های گذشته اقدامات بسیار تاثیر‌گذاری در بخش درمان شهرستان شوشتر انجام شده است که مهم‌ترین آن‌ها افزایش ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه ICU  بیمارستان خاتم‌الانبیا است.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای این کار افزود: اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت و تجهیز این بخش نیاز است که امیدواریم در اسرع وقت این اعتبار تامین شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در روزهای گذشته با پیگیری‌‌های انجام شده یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان‌الهادی شوشتر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تاثیر به‌کارگیری این آمبولانس افزود: استفاده از این آمبولانس مشکلات خانواده‌های بیمار برای جابه‌جایی بین بیمارستانی یا شهرهای مجاور را برطرف می‌کند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
majid
۰۱:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
انشاالله بهتر از این میشه وضعیت درمان شهرمون