مربی خراسانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران از اعزام این تیم به مسابقات جهانی اسلواکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگا ران مشهد جواد خوشدل با اعلام این خبر افزود: این رقابت ها اواخر ماه جاری در کشور اسلواکی برگزار می شود و تیم ملی وزنه برداری ایران متشکل از 7 ورزشکار به سرمربیگری کوروش باقری عازم این کشور خواهد شد.

خوشدل با اشاره به کشورهای شرکت کننده در اين مسابقات اظهار کرد: با توجه به نزدیکی رقابت های نوجوانان جهان با مسابقات المپیک لندنپیش بینی می شدکه کشورهای کمتری حضور در این مسابقات حضور پیدا کنند که اینگونه نشد و این امر نوید رقابت های سنگین و سخت را برای وزنه برداران ایران می دهد.

وی افزود: میلاد رشیدی وزنه بردار طلایی تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت از حضور در این رقابت ها بازماند.

مربی خراسانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانانایران آمادگی اعضای تیم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تمرینات خوب انجام شده در حال حاضر شرایط تیم ملی برای حضور هرچه بهتر در این مسابقات مناسب است.

خوشدل پیش بینی تعداد مدال وزنه برداران نوجوان ایران در مسابقات جهانی پیش رو راکاری سخت دانست و اظهار امیدواری کرد: از 7 ورزشکار اعزامی به این رقابت ها 4 نفر به روی سکو رفته و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات المپیک لندن، اظهار کرد: ورزشکاران در این رقابت ها بازیهای خوب و قابل توجهی را به نمایش گذاشتند و نتیجه ای بی سابقه رادر تاریخ ورزش وزنه برداری ایران رقم زدند.

مربی خراسانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانانایران به رقابت های پارالمپیک 2012 لندن نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد: با عملکرد مطلوب وزنه برداران پارالمپیکی کشورمان کاروان ورزشی ایران با سربلندی به کشور بازگردند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.