خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور گفت: رویکرد مالی جمعیت هلال احمر کشور مقوله ی اقتصاد مقاومتی است.

خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه سومین گردهمایی علمی- کاربردی خزانه داران و عاملین ذیحسابی جمعیت هلال احمر کشور، در ارومیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: در راستای استفاده بهینه از منابع و کسب درآمد، اولویت بندی هزینه ها و گرایش به سمت درآمدهای اختصاصی به جای منابع دولتی را در برنامه کاری خود داریم.

مهدی علیپور افزود: چند سالی است که در تلاشیم با این برنامه ریزی و تغییر روشهای کسب درآمد و تامین منابع، بدون اینکه لطمه ای به اهداف جمعیت هلال احمر بخورد، به منابع داخلی جمعیت هلال احمر تکیه کنیم.

وی تصریح کرد: ما املاک و ساختمانهای زیادی در کشور داریم که تا سال قبل نگاه خدماتی به آنها می شد اما با تغییر نگاه به سرمایه ای و کسب منابع و اجرای سرمایه گذاریهای کلان در آنها، با بهره برداری از آنها بخشی از منابع عمده ی سال جاری را تامین کرده ایم.

خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور در ادامه این گفتگو، اولویت کاری جمعیت هلال احمر را در سال 91، تامین نیازهای امدادی و درمانی در مواقع اضطراری عنوان کرد و گفت: موضوع امداد و نجات در کشور یکی از اهداف اصلی و برنامه های عملیاتی این جمعیت در محور پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث است که تامین مالی و برنامه ریزی در این خصوص در اولویت های نخست برنامه های امسال قرار دارد.

علیپور خاطر نشان کرد: در این زمینه کارگروه هایی در ستاد و استانها تشکیل شده که اقدامات برنامه ریزی و اولویت بندی طرحها را انجام می دهند./ب

برچسب ها: کشور ، هلال احمر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.