"اشك هاي غزه" محصول مشترك كشور نروژ و فلسطين در بخش بين الملل جشنواره مقاومت به نمايش در مي آيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امسال در دوازدهمین  جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و  دفاع مقدس در بخش بین‌الملل سه بخش  فیلم‌های داستانی، فیلم‌های مستند  و فیلم‌های بخش عماد مغنیه را به نمایش درمی‌آید که در این بخش به معرفی فیلم " اشک های غزه" به کارگردانی و نویسندگی ویبک لاکبرگ محصول مشترک کشور نروژ و فلسطین می پردازیم.
بواسطه تصاویر آرشیوی منحصر به فرد عواقب وحشیانه جنگهای مدرن اشکارمی شود. همچنین در این فیلم توانایی زنان و کودکان برای رویارویی با زندگی روزمره شان بعد از تجربه جنگ رانشان می دهد. بسیاری از آنها درچادر و یا خانه های بدون سقف و دیوار زندگی می کنند. آنها همه محتاج پول، غذا، آب و برق هستند. بعضی هم خانواده شان را ازدست داده اند و یا بچه های اسیب دیده دارند. ایا جنگ مناقشات را حل میکند یا صلح به ارمغان می آورد. این فیلم زندگی سه کودک رادر طول جنگ ودوران آتش بس نشان می دهد.
ویبک لاکبرگ٬ متولد 22 ژانویه 1945 در نروژ٬ فیلمساز و بازیگر است. او در بین سال های 1967 و 1991 در 12 فیلم به ایفای نقش پرداخت. فیلم  او در قسمت ( قدردانی شده توسط سازمان ملل) در جشنواره کن در سال 1987 نمایش داده شد.
گفتنی است که دوازدهمین جشنواره  بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان درنه کشور جهان برگزار می‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار