معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: عصر امروز در فرودگاه خرم‌آباد مراسم استقبال از قهرمانان لرستانی در پارالمپیک لندن برگزار می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی شریعت‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: مراسم استقبال از  ورزشکاران لرستانی در پارالمپیک لندن عصر امروز در محل فرودگاه خرم‌آباد و با حضور استاندار، معاونان استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، مراسم رسمی تجلیل از قهرمانان مدال‌آور رقابت‌های پارالمپیک لندن نیز پس از استقبال با حضور جمعی از مدیران و ورزشکاران در محل استانداری لرستان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در همین ارتباط، ستاد ویژه استقبال از قهرمانان پارالمپیک لندن به دستور استاندار لرستان و با حضور معاونان استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شده که این ستاد برنامه‌ریزی جامعی را در خصوص استقبال و تجلیل از این ورزشکاران انجام داده است.

لازم به ذکر است، چهار ورزشکار معلول و جانباز استان لرستان که در رقابت‌های پارالمپیک لندن حضور داشتند، موفق به کسب چهار مدال رنگین این رقابت‌ها شدند./ج1

برچسب ها: لرستان ، معاون ، مدیرکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.