استاندار ایلام گفت: مسئولان مصمم هستند که مسائل و مشکلات نخبگان را شناسایی و با به کارگیری راهکارهای علمی و بومی در راستای حمایت و پشتیبانی از این قشر گام بردارند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در نشست کارگروه استعدادهای برتر استان ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی حمایت و پشتیبانی از نخبگان را امری ضروری دانسته و در این راستا تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: ایجاد کارگروه استعدادهای برتر استان ایلام گامی در راستای شناسایی این قشر و حمایت از آنان در حوزه‌های مختلف است.

این مسئول اضافه کرد: این کارگروه در راستای تسهیل و ساماندهی امور مراکز تخصصی فعال در حوزه نخبگان و استعدادهای برتر استان تشکیل شده است.

اعلایی تصریح کرد: اعضای این کارگروه مصمم هستند که مسائل، مشکلات و نارسایی‌های نخبگان را شناسایی و با به کارگیری راهکارهای علمی و بومی در راستای حمایت و پشتیبانی از این قشر گام بردارند.

استاندار ایلام گفت: این دستگاه اجرایی از هیچ کوششی برای رفع مشکلات این قشر بزرگ و فرهیخته دریغ نکرده و تمام توان خود را به کار بسته است.

وی ادامه داد: برپایی همایشی به منظور معرفی توانمندی و دستاوردهای نخبگان استان ایلام یکی از برنامه‌های بوده که به آن عنایت شده است./ج1

برچسب ها: ایلام ، تسهیل ، استعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.