مراسم رونمایی از کتاب دختر شینا با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درمجتمع فرهنگی هنری ابن سینای همدان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان حوزه هنری و سپاه پاسداران کشور برگزار شد ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه کتاب شینا  بهترین بخش نگاه به انقلاب اسلامی را ورق می زند گفت: پاسداشت روحیه ی معنوی خدایی طلبی و خداباوری در کتاب دختر شینا بسیار چشمگیر است .
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی افزود: کتاب دختر شینا ولایت پذیری انقلابی اسلامی را به تصویر کشید و برداشت دیگری از جنگ و دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.
وی با توجه به نگاه دشمن نسبت به مرزهای فرهنگی ما گفت: فرهنگ غالب ما فرهنگ خدامحوری است که با پیروی از آن می توان به مقابله با این تهاجمات پرداخت.
رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح هم در این مراسم به ویژگی های شاخص این اثر ادبی اشاره کردوگفت: خصوصیات برجسته این کتاب آن را به اثری ماندگار و مورد توجه تبدیل کرده که باید آن را ارج نهاد.
سردارعلی شادمانی افزود: فرهنگ های ناب و خالص روستایی ، سختکوشی، همسرداری، وفا و گذشت همچنین فرهنگ جهاد و شهادت در این کتاب به زیبایی ادغام شده بود که این موضوع برشاخص بودن اثر می افزاید .
مدیر دفتر ادبیات و هنرمقاومت حوزه هنری کشور نیز این اثر را بی نظیر و دارای اهمیت فوق العاده دانست و گفت: تاکتیک ها وفنون جنگی و مدیریت آن در این مجموعه به خوبی گنجانده شده بود که به عنوان یک مجموعه تخصصی کاربرد بسیاری برای نظامیان دارد.
مرتضی سرهنگی افزود: در این کتاب صدای گلوله را در متن و بطن آن نمی شنویم و این کتاب در حقیقت روایتی از جریان جنگ است اما اثری از گلوله نیست .

در این مراسم پس از رونمایی از این کتاب با حضور مسئولان کشوری از خانواده حاج ستار ابراهیمی هزیر؟؟؟ قهرمان داستان کتی شینا با اهدای هدایایی قدردانی شد.
دختر شینا ، روایت خاطرات قدم خیر محمدی کنعان،همسر سردار شهید ستار ابراهیمی از شهدای برجسته استان همدان است که در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و قدم خیرمحمدی در خالی که تنها 24 سال داشت 5 فرزندش را به تنهایی بزرگ کرد.
این کتاب در فاصله کمتر از 3 ماه از ورود به بازار نشر با است با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است ./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشی واقعا کارت حرف نداره خانم ضرابی زاده
تا الان صد فحه شو خوندم توی دو سه ساعت بیش از ده بار اشک من دراومده