به مناسبت شهادت رئیس مکتب حَقّه تشیّع حضرت امام جعفرصادق علیه السلام شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه های گوناگونی را در 21 و 22 شهریور تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ویژه برنامه "سوگ صادق"  22 شهریور ماه، با موضوع سیره زندگانی و مبارزات امام ششم با گویندگی امیر هوشنگ کاظمی و تهیه کنندگی و سردبیری مجید خسرو انجوم ساعت 11 تا 13:30 بر روی آنتن خواهد رفت.
برنامه "ولایت صادق" را 21  و 22 شهریور از ساعت 19 الی 30/20  با موضوع تبلیغات بر علیه شیعه و  چگونگی پاسخ دادن به سوالاتی که در عصر جدید در ذهن شیعه مطرح می شود و نحوه پرورش شاگردان در زمان زندگانی امام جعفر صادق (ع)  و.... از شبکه رادیویی تهران بشنوید. حجت الاسلام سعیدی کارشناس مجری و اعظم السادات ابراهیمی  سردبیر و تهیه کننده در این برنامه همراه شنوندگان خواهد بود.
در سوگ آن امام مظلوم روز چهار شنبه 22 شهریور برنامه"صبح تهران" به صورت زنده از ساعت 7 تا 8:30 ، "خانه ما" ساعت 9 تا 10:30 و برنامه "بحث روز" از ساعت 13:30 با موضوع شهادت امام جعفر صادق (ع) با پخش مداحی  و مرثیه خوانی ذاکرین اهل بیت، سخنرانی، معرفی سیره و جایگاه علمی امام جعفرصادق(ع) گزارش هایی از مراسم وسوگواری، آداب ورسوم عزاداری  پخش خواهد شد.
برنامه گروه شامگاهی رادیو تهران از 21  و 22 شهریور ساعت 21 تا 23:30 به مبارزات سیاسی و زندگی امام جعفر صادق اختصاص یافته است که به صورت زنده از موج اف.ام ردیف 94 شبکه رادیویی تهران بر روی آنتن خواهد رفت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار