يك عضو فراكسيون ورزش در مجلس شوراي اسلامي گفت: احتمال تعليق فدراسيون‌ها قابل حل است و در يك نشست با وزير ورزش و جوانان مباحث مطرح و مرتفع خواهد شد.

غلامرضا اسداللهي نماينده مردم تربت جام و تايباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه قبل از المپيك نيز تعدادي از فدراسيو‌ن‌ها تهديد به تعليق شده بودند، گفت: با بازنگري و بررسي دقيق‌تر مي‌توان مانع از تهديد مجدد فدراسيون‌ها به تعليق شويم زيرا همانطور كه شاهد بوديم اين مسائل در نتايج رشته‌هاي دوچرخه سواري و تيراندازي در المپيك تأثيرگذار بود.

وي با بيان اينكه احتمال تعليق فدراسيون كشتي قابل حل است، افزود: در فراكسيون ورزش، قبل از المپيك نشستي را با رئيس كميته ملي المپيك و وزير ورزش و جوانان برگزار و اكنون نشستي ديگر را با عباسي وزير ورزش و جوانان در دستور كار داريم تا در روند رو به رشد كشتي خللي وارد نشود.

اين عضو فراكسيون ورزش با بيان اينكه ورزش كشور روند مطلوبي را طي مي‌كند، گفت: سرمايه گذاري‌ها و برنامه ريزي‌هاي خوبي در ورزش صورت گرفته كه نتايج آن را در المپيك و پاراالمپيك و نيز ساير رويدادهاي ديگر شاهد بوديم.

وي درپايان با اشاره به اينكه شاهد فراز و فرودهايي در ورزش بوديم، تصريح كرد: با مديريت صحيح، نظارت و بررسي و حل مشكلات، مي‌توان اين روند رو به رشد را حفظ كرد تا در عرصه جهاني حرف‌هايي براي گفتن داشته باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار