فردی که با سرقت طلاهای زن داییش وی را با ضربات چاقو به قتل رساند و خانه را به آتش کشید سرانجام با تلاش پلیس شناسایی و نقره داغ شد.

 
سرهنگ داوود رسولی فر رئیس پلیس آگاهی سمنان درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: 16 فرودین سالجاری یک فقره قتل در یکی از محلات نیشابور به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد .
وی ادامه داد:ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکر بی جان زنی 60 ساله که با ضربات متعدد چاقو از پای درامده بود مواجه شدند که عامل یا عاملان این حادثه برای گمراه کردن ماموران پلیس اقدام به آتش زدن محل جنایت کرده بودند که با حضور ماموران آتش نشانی، آتش به سرعت و به گونه ای که به جسد لطمه ای نرسیده بود مهار کردند.  
وی اظهارداشت: در بررسی های بعدی و با توجه به اظهارات همسرمقتوله مبنی بر سرقت طلاهای مقتوله به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال کارآگاهان در یافتند که پرونده ای تحت عنوان سرقت نیز در دستور کار کاراگاهان است.  
این مقام انتظامی با بیان اینکه با توجه به پیچیدگی های این پرونده تلاش شبانه روزی کاراگاهان ادامه داشت گفت: چندین ماه تلاش کارآگاهان به نتیجه رسید  و مشخص شد خواهرزاده مقتوله(س.س)که فردی معتاد به موادمخدر صنعتی است و در خارج از استان اقامت دارد عامل اصلی این جنایت است.  
سرهنگ رسولی فر با بیان اینکه پس از شناسایی متهم با هماهنگی های لازم با مقام قضایی اقدامات برای دستگیری این فرد اغاز شد افزود: با اخذنیابت قضایی این فرد در عملیاتی دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم به قتل در ابتدا منکر هرگونه جنایت می شد سرانجام لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک برداشت.
 این مقام ناجا با اشاره به اعترافات متهم به قتل گفت: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که روز حادثه برای سرقت به منزل دایی اش رفته بود که ناگهان زن دایی اش در محل حاضر می شود و متوجه سرقت شده که متهم با قتل رساندن زن دایی خود سعی در پنهان کردن سرقت خود داشت که با ضمن قتل این زن با ضربات متعدد چاقو، طلاجات این زن را به سرقت برده و خانه را به آتش می کشد.  
این مقام انتظامی با بیان اینکه علاوه بر دستگیری متهم به قتل، دو نفر دیگر را که اقدام به فروش طلاجات سرقتی کردند را شناسایی و دستگیر شدند گفت: به خانواده ها توصیه می شود از هرارتباطی با افراد معتاد خودداری و اعتماد نابجا به آنان نداشته باشید./
برچسب ها: تلالو ، طلا ، زن دایی ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار