امسال میزان آب گرفتگی ها و گرفتاریهای شهروندان درفصول بارش باران به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت وساکنان منطقه شاهد بهبود عملکرد این زیر ساخت های مهم در محل زندگی خود هستند.

حسن کریمیان شهردار منطقه 4  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر می رسد سال 91 در حالی سال تحولات مهم عمرانی در محدوده شرق تهران تلقی می شود که حتی شبکه انهار و کانال های اصلی این منطقه عملکرد بهتری نسبت به گذشته خواهند داشت.از این رو پیش بینی می شود میزان آب گرفتگی ها و گرفتاریهای شهروندان در فصول بارش باران به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

شهردار منطقه 4 ادامه داد: در نیمه دوم سال 91 ضمن تکمیل زیر ساخت ها و بهره برداری از فاز یک مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان در جنگ لویزان تحولات مهم عمرانی در شمال شرق تهران شکل خواهد گرفت.

در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 بیان کرد: در سال های اخیر مدیریت شهری تلاش کرده تا فاصله امکانات و شکاف های اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن در شمال و جنوب تهران را به حداقل ممکن برساند، تلاشی که البته در شرق تهران سرعت گرفته تا در چشم انداز توسعه پایتخت میان غرب و شرق هم فاصله و شکافی باقی نماند.

حسینی نژاد خاطر نشان کرد: کمبود معابر بزرگراهی و شریانی در شرق تهران در مقایسه با میزان برخورداری مناطق غربی پایتخت از این قبیل امکانات، تفاوت عمده ای است که البته به سرعت در حال رنگ باختن است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار