خراسان رضوی قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانک های نوجوانان کشوررا به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این رقابت ها با حضور 69 کشتی گیر از 13 استان کشور در 5 وزن روزهای 17 تا 19 شهریورماه طی 8 دوره و با انجام 108 کشتی پهلوانی در محل خانه کشتی مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش تیم استان خراسان رضوی توانست با کسب 2 مدال طلا و یک برنز مقام اول را بدست آورد، استان کرمانشاه نیز با کسب 2 مدال طلا در جایگاه دوم قرار گرفت و استان کردستان با کسب یک مدال طلا و یک نقره مقام سوم را به خود اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، در وزن 55 کیلوگرم کاویان نظری از استان کردستان اول شد، پوریا مقصودی از استان گلستان مقام دوم را بدست آورد و امین خدابخشی از استان خراسان رضوی به مقام سوم دست یافت.

در وزن 62 کیلوگرم سعید توحیدی از خراسان رضوی اول شد، سیاوش احمدزاده از استان کردستان مقام دوم را بدست آورد و فردین قهرمانی از استان همدان در جایگاه سوم ایستاد.

اسماعیل محمودی از خراسان رضوی مقام اول وزن 70 کیلوگرم را به خود اختصاص داد، رسول خجسته از استان مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد امیری از استان تهران سوم شد.

در وزن 80 کیلوگرم نیز محمدحسین قهرمانی از استان کرمانشاه اول شد، جاسم ابهت از استان یزد مقام دوم را از آن خود کرد و محسن سییر از استان مازندران مقام سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین محمدرضا الفتی از استان کرمانشاه مقام اول وزن 80+ کیلوگرم را بدست آورد، جمال سوری از استان همدان دوم شد، معراج شادی از استان تهران در جایگاه سوم قرار گرفت و خشایار تاتاری از استان خراسان رضوی مقام چهارم را کسب کرد.

گفتنی است تیم کشتی پهلوانی استان زنجان به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.