مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: هم اکنون 2 هزار و 976 شرکت تعاونی در خراسان شمالی تشکیل شده است که فعالیتهای این تعاونی ها به لحاظ کیفی رضایت بخش نیست.

حسین پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته تعاون 30 شرکت تعاونی در شهرستان های استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه به طور کلی 67 شرکت تعاونی طی سال جاری در این استان راه اندازی می شود تصریح کرد: این تعاونی ها با 1/3 میلیارد ریال سرمایه گذاری و عضویت 632 میلیارد ریال سرمایه گذاری و عضویت 632 نفر فعالیت می کنند.

حسین پور تاکید کرد: هم اکنون 2 هزار و 976 شرکت تعاونی در خراسان شمالی تشکیل شده است که فعالیتهای آن ها به لحاظ کیفی رضایت بخش نیست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه رویکرد این اداره کل برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقا سطح آگاهی اعضا شرکت های تعاونی است خاطر نشان کرد: هدف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در راستای برطرف کردن شکل کیفی تعاونی ها این است که تعاونی ها نوع جدید از جمله تعاونی های فراگیر، دانش بنیان و تعاونی سهام عدالت ایجاد کند تا امور تعاونی ها بتوانند در عرصه های مختلف با دیگر تعاونی ها وارد رقابت شوند.

در ادامه لبافی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با اشاره به نام گذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بخش تعاون می تواند تحرکات خوبی در بحث استفاده از منابع خرد و کوچک و ساماندهی به سمت سرمایه گذاری و اشتغال را ایجاد کند.

لبافی تاکید کرد: یکی از بخش هایی که می تواند عدالت اجتماعی را ایجاد کند بخش تعاونی است که در فرهنگ اسلامی به عنوان یک نماد مشارکت عمومی برای توسعه فراگیر ارکان اصلی اقتصاد در قانون اساسی است. /ل
برچسب ها: لبافی ، حسینی پور ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار