ساختمان اداره راه و شهرسازی اوز با اعتباری بالغ بر 75 میلیون تومان توسط دو خیر محلی ساخته شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان صبح امروز در آیین بهره‌برداری از ساختمان اداره راه و شهرسازی اوز با تقدیر از مسئولان، معتمدان و خیران این بخش اظهار داشت: ساختار اداره کل راه و شهرسازی لارستان از سال 1362 تصویب شده است و در حال حاضر پنج شهرستان و هفت اداره در زیر مجموعه خود دارد.

حسن فدایی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل راه‌اندازی اداره راه و شهرسازی اوز بوده است که با پیگیری‌های صورت گرفته، اداره اوز به بهره‌برداری رسید و مردم این منطقه به آرزوی دیرینه خود دست یافتند که جا دارد از تلاش بی‌وقفه تمام همکاران که مقدمات راه‌اندازی این اداره را فراهم کردند، تقدیر کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مورد ورودی شهر اوز نیز گفت: طبق توافق این اداره کل با شهرداری، در صورتی که این مجموعه زیرسازی ورودی را انجام دهد اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز آسفالت آن را به عهده می‌گیرد که در بحث ورودی اوز یک قسمت آن آسفالت شده و در طرف دیگر منتظر هستیم تا زیرسازی آن توسط شهرداری به پایان برسد.

فدایی اضافه کرد: این اداره در زمینی به مساحت یک هکتار و به همت دو خیر، محمد نامی به مبلغ 75 میلیون تومان که بخش اعظمی از هزینه ساخت و ساز این ساختمان را پرداخته‌ و عبدالله زمین پیما نیز به مبلغ 5 میلیون تومان ساخته شده است.

در ادامه جمشید جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و الیاس زارع معاون فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به ایراد سخنانی پرداختند.

در پایان برنامه با اهدای لوح سپاس از این دو خیر تقدیر شد./ج1

برچسب ها: شیراز ، بهره برداری ، لوح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.