معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 از بررسی پرونده 60 واحد صنفی متخلف در سطح منطقه خبر داد و گفت: طرح فوریتی جمع آوری و ساماندهی سد معبر صنفی در سطح معابر اجرا شد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در آستانه فرا رسید ماه مهر و به منظور جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط اصناف، پرونده 60 واحد صنفی که دارای مزاحمت شغلی (سد معبر) بوده اند با همکاری اداره ساماندهی، محیط زیست و ادارات خدمات شهری نواحی شناسایی و نسبت به پلمپ 10 واحد صنفی متخلف اقدام شد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 ادامه داد: در این راستا پس از تشکیل پرونده و صدور اخطار، موضوع در کمیسیون های تخصیصی مربوطه مطرح و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

در ادامه وهب کلاته قائم مقام معاونت امور شهری و محیط زیست تصریح کرد: پس از صدور اخطار، اصنافی که به رای تمهید صادره تمکین نکنند با همکاری نیروهای انتظامی و اجرائیات شهرداری نسبت به اعمال قانون و پلمپ در خصوص واحدهای صنفی اقدام می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان منطقه در صورتی که از واحدهای صنفی شکایتی دارند می توانند با تلفن 137 تماس حاصل کرده و یا با مراجعه به کارشناسان ساماندهی نواحی ضمن ارائه شکایت کتبی خود پیگیری های مربوط به رفع مزاحمت های شغلی باشند. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار