تیم فوتسال بانوان روستایی و عشایری كهگیلویه و بویراحمد به مقام قهرمانی مسابقات منطقه سه كشور دست یافت.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج و به نقل از به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره كل ورزش و جوانان كهگیلویه و بویراحمد، این دوره از رقابت ها با حضور تیم های اصفهان، خوزستان، ایلام، لرستان، كهگیلویه و بویراحمد، مركزی و چهارمحال و بختیاری در دو گروه در شهركرد برگزار شد.
تیم فوتسال بانوان روستایی و عشایری كهگیلویه و بویراحمد توانست در دور نخست این مسابقات با پیروزی دو بر یك مقابل تیم خوزستان، دو بر صفر مقابل تیم اصفهان و هفت بر یك مقابل تیم لرستان راهی مرحله نیمه نهایی شود.
در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها تیم فوتسال بانوان روستایی و عشایری كهگیلویه و بویراحمد به مصاف تیم چهارمحال و بختیاری رفت و موفق شد در ضربات پنالتی تیم میزبان را با نتیجه چهار بر دو شكست دهد و راهی دیدار پایانی شود.
در دیدار پایانی این مسابقات تیم فوتسال بانوان روستایی و عشایری كهگیلویه و بویراحمد به مصاف تیم خوزستان رفت كه بدلیل حضور نیافتن تیم حریف تیم كهگیلویه و بویراحمد قهرمان این رقابت ها شد.
مسابقات فوتسال بانوان روستایی و عشایری كشور در چهار منطقه برگزار می شود و از هر منطقه دو تیم برتر راهی مرحله نهایی این رقابت ها خواهند شد.
مرحله نهایی این مسابقات با حضور هشت تیم برتر كشور در یكی از استان ها برگزار می شود./ع
برچسب ها: تیم ، فوتسال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.