مسابقات قهرماني کشوري ژيمناستيک هنري بانوان از 22 ماه جاري در بخش نوجوانان برگزار مي‌شود.

جمليه سروري، نايب رئيس فدراسيون ژيمناستيک، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرماني کشوري ژيمناستيک هنري بانوان در رده نوجوانان برگزار مي‌شود.
وي در ادامه افزود: شيراز از 22 تا 25 ماه جاري ميزبان 22 تيم کشوري است که براي شرکت در اين عرصه اعلام آمادگي کرده‌اند، نيمه دوم سال اين مسابقات را در قسمت بزرگسالان نيز برگزار مي‌کنيم.
سروري تصريح کرد: موفق به برگزاري مسابقات بين المللي در کشورمان نشديم اما قصد داريم با همکاري فدراسيون جهاني ژيمناستيک دوره‌هاي آموزشي مربيگري و داوري را تا سال آينده در سه قسمت رتيميک، ايروبيک ژيمناستيک و ژيمناستيک هنري برگزار مي‌کنيم.
وي ادامه داد: دوره مربيگري ايروبيک ژيمناستيک بهمن ماه سال جاري، دوره آموزش ريتميک و ژيمناستيک هنري به ترتيب تير و مرداد سال آينده برپا مي‌شود، در قسمت داوري نيز مقررات جهاني در حال تغيير است و فدراسيون ژيمناستيک بعد از اين تغييرات دوره داوري را نيز برگزار مي‌شود.
نايب رئيس فدراسيون ژيمناستيک در پايان تصريح کرد: مسابقات آسيايي ايروبيک ژيمناستيک 23 مهر در اندونزي برگزار مي‌شود و ژاله تقوايي و الهام صانعي از ايران به عنوان داور دراين رقابت‌ها به قضاوت مي‌پردازند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار