رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از دروس دریاقلی و شهیده فرحانیان در آبادان رونمایی می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حبیب‌الله رمضانی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور فرماندار ویژه آبادان در محل این اداره برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به‌مناسبت نزدیکی پنج مهر و شهادت 30 نفر از شهدای دوم مهر از دو درس جدید در آبادان رونمایی می‌شود.

وی افزود: به‌مناسبت گرامیداشت شهدای فرهنگیان، در دوم مهر سال 59 از دو درس دریاقلی و شهیده فرحانی در فارسی پایه ششم ابتدایی رونمایی می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در این روز ضمن رونمایی از دو درس فوق برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان پایه ابتدایی با شهدای آموزش و پرورش برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.

* تعاملی بی‌سابقه در تابستان امسال داشته‌ایم

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور گفت: اداره آموزش و پرورش آبادان در تعاملی مناسب و بی‌سابقه با اعضای این شورا در تابستان امسال آمادگی کاملی را برای اجرای برنامه‌های جدید آموزشی اداره کل برای ورود به سال تحصیلی جدید دارد.

رمضانی تصریح کرد: در همین راستا برای دوره ابتدایی با مجموع 893 نیروی انسانی و آموزش معلمان پایه ششم آنها را با مباحث جدید این پایه آشنا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در روزهای 25، 26 و 27 شهریورماه مانوری مشترک با حضور دانش‌آموزان هر سه مقطع تحصیلی شهرستان آبادان آمادگی خود را در همه حوزه‌های آموزشی برای ورود به سال تحصیلی 9 ـ 91 اعلام می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در ادامه با اشاره به پروژه مهر گفت: همه اعضا و ارگان‌های اجرایی منطقه با استفاده از همه ظرفیت و توان خود برای برگزاری مهرماه با نشاط تلاش می‌کنند.

وی افزود: جلوگیری از فعالیت دکه‌های فروش مواد غذایی فاسد، تعمیر سیستم‌های دفع فاضلاب بعضی از مدارس شهرستان و همکاری برای ایجاد کتابخانه‌های سیار برای مدارس روستایی از اقداماتی است که نیاز به همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه‌های ذیربط در این فرآیند دارد.

رمضانی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی امکان احداث کتابخانه‌ ویژه فرهنگیان، همکاری ارگان‌ها برای اجرای برنامه‌های ویژه کاروان‌های راهیان‌نور و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس از انتظارات شورای آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید است./ج1

برچسب ها: خوزستان ، آبادان ، دکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.