نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: در فاز نخست تحویل واحد های مسکونی در مهک مهر آباد، یک هزار واحد به متقاضیان واگذار می ‏شود.

علیرضا قاسمی‏ فرزاد درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یک هزار و 100 واحد مسکن مهر در مهرآباد رودهن آماده تحویل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه در دو فاز 35 هکتاری و 16 هکتاری با چهار هزار و 600 واحد مسکونی درحال ساخت است.

قاسمی‏ فرزاد افزود: از این تعداد، دو هزار و 200 واحد در مرحله نازک‏ کاری و یک هزار و 300 واحد در مرحله سفت ‏کاری قرار دارد و یک هزار و 100 واحد آماده تحویل است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد : در این منطقه به علت شرایط زمین نمی ‏توان از چاه جذبی استفاده کرد و باید به دو صورت سپتیک یا تصفیه‏ خانه و جمع‏ آوری شبکه ‏ای فاضلاب اقدام کرد.

وی اضافه کرد: این دو موضوع در حال بررسی بوده و ضروری است تا مسئولان امر در مدت کوتاهی تصمیم نهایی را اتخاذ و اجرا کنند؛ این طرح در مجموع 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قاسمی ‏فرزاد تصریح کرد: خدمات‏ دهی در این پروژه به مرحله‏ ای رسیده که تعاونی‏ ها می‏ توانند در منطقه فاز اول با مراجعه به دستگاه ‏های خدماتی نسبت به خرید انشعابات اقدام کنند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: خدمات ویژه این پروژه نظیر مسجد، واحد های تجاری، راه دسترسی، فضای سبز و سایر نیازها در حال تکمیل و ساخت است./س

برچسب ها: مسکن مهر ، مهرآباد ، محک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.