سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز پذيره نويسي صندوق سرمايه گذاري مشترک آرمان را صادر کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، صندوق سرمايه گذاري مشترک آرمان در اندازه کوچک بوده و مجوز آن در سازمان بورس صادر شده است.

مدير و ضامن نقدشوندگي اين صندوق شرکت تامين سرمايه آرمان، متولي آن موسسه حسابرسي متين خردمند و حسابرس اين صندوق موسسه حسابرسي و خدمات مديريت سامان پندار است.

پذيره نويسي اين صندوق سرمايه گذاري آغاز شده است و سرمايه گذاران مي توانند تا سه شنبه هفته جاري واحدهاي سرمايه گذاري صندوق آرمان را خريداري کنند.

خبر ديگري هم حاکي است ؛ جلد اول ويرايش هشتم کتاب مديريت سرمايه‌گذاري منتشر شد.
مديريت سرمايه‌گذاري ترجمه کتاب INVESTMENT نوشته بودي، کين و مارکوس است که به همت دکتر سيدمجيد شريعت‌پناهي، روح اله فرهادي و محمد ايمني‌فر ترجمه شده است.

اين کتاب در 13 فصل و 825 صفحه در انتشارات بورس وابسته به شرکت اطلاع‌رساني و خدمات بورس به چاپ رسيده است.

مترجمان در پيشگفتار اين کتاب نوشته‌اند که با توجه به رشد سريع صنعت سرمايه‌گذاري از لحاظ تئوري و عمل که در بازار سرمايه و پول ايران نيز قابل مشاهده است، استفاده از تئوري‌هاي مديريت سرمايه گذاري و استراتژي‌هاي نوين سرمايه‌گذاري ضروري به نظر مي رسد.

جلد نخست اين کتاب در 1500 نسخه براي نخستين بار به چاپ رسيده است و جلد دوم آن نيز تا پايان شهريور، منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به تهيه اين کتاب مي‌توانند به انتشارت بورس به نشاني تهران، ميدان ونک، ابتداي ملاصدرا، شماره 25، مراجعه يا ازطريق سايت اينترنتي انتشارات بورس به نشاني  http://www.bourseshop.irکتاب موردنظر را به‌صورت اينترنتي سفارش دهند./عب
برچسب ها: مجوز ، صندوق ، سرمایه ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار