رئیس فدراسیون هندبال گفت: هم اکنون نوجوانان ملی پوش کشورمان در مسابقات آسیایی حضور دارند و امیدوارم به رقابت های جهانی نیز اعزام شویم.

جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: همچنین دوره مسابقات هندبال نوجوانان آسیا هم اکنون در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است و تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان نیز حضور دارد و امیدوارم بتوانیم جز تیم های برتر این رقابت ها باشیم و به رقابت های جهانی اعزام شویم.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 3 تیم برتر ( اول تا سوم) به رقابت های جهانی 2013 آلمان اعزام می شوند.

کوزه گری در ادامه گفت: تیم های ملی هندبال نوجوانان و جوانان ایران سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشته اند و اگر این دوره نیز نوجوانان کشورمان بتوانند رهسپار شوند و این ورزش میهن مان را بیشتر به دنیا معرفی کنند.

وی اشاره کرد: مسابقات هندبال نوجوانان آسیا از روز پنج شنبه 16 شهریور کار خود را آغاز کرده است و تا کنون هندبالیست های کشورمان 3 دیدار انجام داده اند که در بازیهای اول  و دوم چین تایپه  و سوریه را از پیش رو برداشتند و در دیدار سوم که روز گذشته  برگزار شد نتیجه را به بحرین میزبان رقابتها واگذار کردند.

کوزه گری گفت: در ادامه همین مسابقات  امروز تیم ایران با ازبکستان بازی دارد که راس ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

وی اشاره کرد: نوجوانان کشورمان حتما باید دو دیدار پایانی در گروه خود (ازبکستان و کره) را ببرند تا به یک چهارم نهایی صعود کنند و کار سختی را پیش رو دارند.

کوزه گری گفت: هم اکنون در رده بندی گروه یک تیم هندبال نوجوانان ایران جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است و 4 امتیاز دارد.
 
وی عنوان کرد: زیر این رقابت ها 12 تیم در 2 گروه 4 تیمی به رقابت می پردازند و قطر و کرده از قدرتمند ترین تیم های حاضر در این مسابقات هستند البته عربستان، بحرین و عراق نیز از تیم های خوب این دوره هستند.

کوزه گری یادآور شد: در این دوره از مسابقات مجید کلاهدوزاده و علیرضا موسویان به عنوان داور علیرضا سلیمانی ناظر فنی و داود توکلی ناظر بین المللی حضور دارند.

وی گفت: داود توکلی رئیس کمیته داوران آسیا و نماینده ایران در کمیته فنی فدراسیون جهانی هندبال است و 2 دوره 4 ساله این سمتها را عهده دار می باشد.

کوزه گری خاطر نشان کرد: حضور داوران و ناظران ایرانی در این مسابقات نشان از جایگاه خوب آنها در آسیا است و این مایه افتخار برای ماست./مح
برچسب ها: هندبال ، دوره ، نیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار