در جامعه پزشکی خطاط، شاعر و نقاش کم نیستند ولی به دلیل مشغله کاری فرصتی برای ارائه توانمندی پزشکان پیش نمی‌آید و در این راستا بانک جامع هنرمندان پزشکی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران محمدرضا نوروزی اظهار داشت:‌ جامعه پزشکی 220 هزار عضو دارد که فقط به چاقوی جراحی این جامعه توجه می‌شود در حالیکه این جامعه نیاز به تفریح و نیل به کارهای هنری هم دارند.

به گفته نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی به دلیل مشکلات کاری زیاد پزشکان که معمولاً برخاسته از نوع شغل آنهاست پزشکان کمتر امکانات رفاهی و هنری را برای خود فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: شیوع بیماری‌های ام‌اس،‌ سرطان و افسردگی در جامعه پزشکی بیشتر دیده می‌شود و باید با عناوین مختلف سلامت روان این جامعه را تأمین کنیم.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی از را‌ه‌اندازی کلوپ گردشگری مخصوص پزشکان خبر داد و گفت: همچنین در صدد هستیم تا بانک جامع و کلوپ هنرمندان مختص جامعه پزشکی را تأسیس کنیم.

نوروزی گفت: ‌در جامعه پزشکی خطاط، شاعر و نقاش کم نیستند ولی معمولاً فرصتی برای ارائه توانمندی‌هایشان پیش نمی‌آید. آمار می‌گوید؛ جامعه پزشکی یک‌هزار و 500 شهید را تقدیم دفاع مقدس کرده و در حدود همین تعداد نیز پزشک جانباز داریم که در جایی ثبت نشده است./ع


برچسب ها: نوروزی ، بانک ، صندوق ، کلوپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.